DEGUPJANTUNG

Nov 10, 2012

Entry baru selepas hampir setahun menyepi.

Assalamualaikum. 

Yaks! Seriously title entry poyo giler. Bajet semua orang tertunggu-tunggu aku hupdate belog. Followers berapa kerat je kot. Laen lah kalau femes macam Fatin Liyana. Heh!

Ok, aku taknak buang masa korang baca bahan tidak bermanfaat. FYI, blog aku ni pernah ada masalah sikitt. Aku lupa password dan tak boleh sign in. Jadi, disebabkan rasa bosan dan lonely teramat, maka aku pun buatlah blog baru. Tidak berapa lama kemudian, Ijan telah membantu mengembalikan sinar ke blog ini. Tapi, aku ambil keputusan untuk teruskan dengan blog baru dan biarkan blog lama ni bersawang. Rasa sayang sangat2 nak close sebab penulisan kita sangat2 bernilai hokeyh! Berpeluh nak taip satu2 entry maka perlu dilupuskan dengan sekali tekan saja?? Hah memang tak lah!

At last, aku ambil keputusan delete entry yang tak bernilai sangat (hehe), tak senonoh sangat dan kebudak-budakan sangat. Entry yang aku rasa ok dan boleh tahan, aku kepamkan kat blog bersawang ni. Terima kasih sebab sudi singgah, menumpukan perhatian terhadap pembacaan, bagi komen dan follow blog aisyanurilham.blogspot ni. Maaf kalau aku tak pernah singgah atau tinggal jejak dekat blog korang. 

Jemput lah singgah ke blog baru aku ILHAM HATI. Baca dan ambil yang baik2 sahaja ya. Kalau nak aku kenal korang, sila lah tinggal jejak di ruang komen @ follow. 

Terima kasih daun keladi,
Terima kasih lagi sekali.

Hehe




Photobucket



No comments:

Post a Comment